Diana N.

02.05.2019 13:58
Nejlepší dula jakou jsme mohli poznat! I vzhledem k velké vzdálenosti bydliště, která nás dělí, mě a našemu miminku Zuzka pomohla vždy velmi odborně, velmi ochotně a svědomitě. Dávala mi rady už když jsem byla těhotná, a moc mě vždy uklidnila. Po narození našeho syna jsem potřebovala spoustu rad ohledně vývoje miminka, kojení, příkrmů, atd. a vždy nám rychle a dobře poradila. Moc děkujeme Zuzce za profesionální a pečlivou péči o nás, ráda se na ni kdykoliv obrátím.
Nejlepší dula jakou jsme mohli poznat! I vzhledem k velké vzdálenosti bydliště, která nás dělí, mě a našemu miminku Zuzka pomohla vždy velmi odborně, velmi ochotně a svědomitě. Dávala mi rady už když jsem byla těhotná, a moc mě vždy uklidnila. Po narození našeho syna jsem potřebovala spoustu rad ohledně vývoje miminka, kojení, příkrmů, atd. a vždy nám rychle a dobře poradila. Moc děkujeme Zuzce za profesionální a pečlivou péči o nás, ráda se na ni kdykoliv obrátím.
 
Diana