Hanka Š., Benešov

27.08.2018 17:01

Zuzi,

chtěla bych Vám ještě jednou moc poděkovat, že jste si udělala čas a přijela. Jste velice příjemná a sympatická a já jsem ráda, že jsem se nakonec odhodlala Vás kontaktovat. Nejdříve jsem myslela, že to zvládnu sama, teď vím, že bez Vašich cenných rad a zkušeností bych to nezvládla. Musím přiznat, že hned první kojení po Vašem odjezdu byl boj, chyběly mi Vaše ruce. Jarouška moje štelování rozčílilo natolik, že jsem musela použít klobouček. Na další kojení jsem sebe i malého pečlivěji připravila, třikrát se zhluboka nadechla a povedlo se. Trvá nám to déle, ale jsem si jistá, že to nebude dlouho trvat a přisátí bude jedna dvě :-) Poradila jste nám i jak správněji držet a zvedat miminko, kvůli hlavičce a taky jste si všimla mého bříška a upozornila na možnou diastázu. Díky Vám tento problém s větším bříškem můžu řešit. Díky.
 
Hanka Š.