Hanka P., Český Brod

16.11.2014 19:52

Dulu Zuzku jsem si vybrala na internetu ze seznamu Asociace dul podle příjemného a sympatického obličeje, prostě mi padla do oka. A musím říct, že jsem se trefila dobře, Zuzka je empatická šikovná baba, která má pro své dulí poslání nadšení a pečlivě se snaží předat potřebné informace a podporu.
Ze Zuzčiných webových stránek jsem si zvolila balíček individuální předporodní přípravy a pomoc se sestavením porodního plánu, doprovod k porodu jsem nechtěla, neboť v porodnici mohl být jako doprovod jen jeden člověk a přednost dostal manžel.
Jako prvorodička jsem si dost informací o průběhu porodu a péči o miminko načetla a nastudovala, od Zuzky jsem ocenila hlavně rady, jak postupovat při rutinních postupech personálu v porodnici, které jsem si nepřála, jak vybrat porodnici, která by mi vyšla vstříc v mých požadavcích na (ne)vedení porodu, a super bylo vyprávění o zkušenostech ze Zuzčina doprovázení maminek během porodu. Velmi mi pomohlo, že ukázala mému manželovi, jak mě má masírovat při kontrakcích, také díky tomu bych porod hodnotila jako celkem snadný a ne tak strašný, jak jsem si představovala.

Zuzce moc děkuji a přeji hodně spokojenosti.