Klára P., Praha Barandov

21.06.2018 09:12

Milá Zuzko, děkuji za Vaší příjemnou návštěvu. Byla jsem moc ráda, že jste přijela tak brzy po tom co jsem Vám zavolala. Když jsem se s Filípkem vrátila z porodnice, nebyla jsem si jistá, jestli zvládnu kojení, nevěděla jsem jestli je dostatečně najedený. Trošku na nás s odchodem z porodnice pospíchali a ještě ten den ráno to  vypadalo, že nepřibírá a museli ho přikrmovat a tak jsem šla domů s obavami. Vaše návštěva mi velmi pomohla, hodina a půl utekla strašně moc rychle a já se dozvěděla, že je při kojení vše v pořádku, také jak správně s Filípkem manipulovat, ptala jsem se co jíst a na spoustu dalších rad a postřehů. Moc mi pomohlo, že jste mi po tu dobu co jste u mě byla naslouchala a když jste odešla cítila jsem se jistější. Od té doby všechno doma zvládáme, myslím si, že snad dobře.  Ještě jednou moc děkuji, všechno je lehčí s pocitem, že je tu někdo na koho se mohu obrátit v případě, že bych si nevěděla rady. 

Klára Horáčková