Martina P., Praha

30.10.2018 00:10

Zuzku som si zavolala po dlhšom zvažovaní, keď som si myslela že to “nejak” všetko zvládnem sama a zlepší sa to. Po skončení šestinedelia  som si uvedomila, že moja dcéra nedokáže zaspať inak ako na prse a vždy po preložení do postieľky sa zobudí. Celé dni som bola kontinuálne s ňou, lebo sama nevedela spať a plakala, kým zaspala trvalo to aj cez 2 hodiny a vždy len na krátku dobu. Boli sme unavené aj dcéra aj ja. Ja som nemala žiaden čas ani na seba ani na domácnosť. Som veľmi rada, že som sa nakoniec odhodlala k tomu zavolať si domov Zuzku,ktorá je milá a príjemná. Je ochotná a našla si čas aby sme problém vyriešily čo najskôr, čo v dnešnej dobe oceňujem. Vysvetlila a ukázala mi ako by to malo vyzerať a ako odučiť dcérku zaspávať na prse a nauciť ju spať v postieľke. Stále sa to učíme, ale nedá sa to porovnať s tým čo to bolo predtým. Je to dnes 3. deň a dcérka už spí takmer sama v postieľke bez mojej dopomoci. Som veľmi vďačná Zuzke za pomoc, čas a jej ochotu. Uvedomila som si, že je vždy lepšie zavolať si na pomoc niekoho, kto sa venuje svojej práci profesionálne a zároveň s láskou a ochotou tak ako to robí Zuzka. Ešte raz veľké ďakujem! 

Martina P., Praha