Jana P., Neratovice

23.09.2013 23:14

"Ještě před rokem jsem nevěděla, že někdo jako dula existuje. Dnes musím konstatovat, že jsem moc ráda, že jsem se o dulách dočetla, ale hlavně, že jsem se rozhodla jednu z nich oslovit - a že to byla právě Zuzka.
Poctivě se mnou rozebírala všechny mé nejasnosti kolem prvního porodu - to, že jsem se na ni mohla kdykoliv obrátit a zkonzultovat, co mi zrovna leželo na srdci, mě poslední týdny před porodem naplňovalo velkou jistotou a klidem. Díky její podpoře a radám jsem se vyhla umělému vyvolání porodu. Velmi jsem také ocenila její spolupráci s mým partnerem v průběhu porodu. Vzhledem k tomu, že měl od Zuzky spoustu informací, v jakých situacích je dobré zajistit jaké podmínky, mohl se tak do celého procesu aktivně zapojit. Myslím, že to, že měl po celou dobu aktivní úlohu se velmi pozitivně odrazilo na našem vztahu i vztahu k miminku.
Nedocenitelnou pomocí pro mne byly i Zuzčiny návštěvy v šestinedělí, kdy mi pomohla zorientovat se v péči o miminko.
Všechno výše zmíněné vedlo k tomu, že jsem se cítila příjemně v těhotenství, při porodu i v šestinedělí, což se jistě odrazilo i v tom, že je naše Monika velmi pohodové miminko.
Se Zuzkou se chystám spolupracovat i do budoucna. Má k dětem moc hezký vztah a krásně s nimi zachází. Jsem moc ráda, že do mého života vstoupila žena, které mohu své miminko bez obav svěřit na hlídání."

Jana K., Neratovice