Petra F., Borek

19.09.2018 21:55
Mila Zuzko. 
Radi bychom vám poděkovali za vasi konzultaci. Byly jsme jen dva dny z porodnice doma a ja trochu zapasila s technikou kojení a vubec s typickým problémem všech zmatenych prvomatek- budu mít dost mléka pro svou holcicku? Jsem vám vděčná, ze jste dorazila vicemene obratem. Vaš laskavy a milý přístup k nám i k malé Valerince byl tak zklidňující. Dnes po vic než dvou měsících si uvědomuji, ze nejcennější od vás pro mne bylo to uklidnění a ze je vlastně vše v poradku a taky to, ze se máme ridit citem a intuici. Od te doby to tak děláme a musím říci, ze 80% trabli se tím vyřeší. Naučila jste me kojit a zato jsem šťastná. Mala prospívá výborně a kojení se pro nas stalo krásným časem spojení a komunikace. Bude mi lito až to skončí. Také děkuji za doporučení na kojici polstar. To byl kup století:)) nebolí me zada. 
Doporučila jsem vás i svým kamarádkám a dle mých zpráv jsou moc spokojene. 
Děkuji i za vasi ochotu následných konzultaci po mailu a telefonu. 
Mějte se moc krasne a jeste jednou díky, at mate same spokojene maminky, kterým pomůžete. 
Petra a Valinka