Bára V., Příbram

22.04.2014 10:16
"I když můj první porod proběhl z medicínského hlediska v pořádku, od druhého porodu jsem chtěla víc. Přála jsem si, aby se stal pro mne i pro miminko krásným zážitkem, na který budu ráda vzpomínat. Proto jsem hledala člověka, který by mi toto přání pomohl uskutečnit. A našla jsem ho - Zuzku.

Během našich setkání mi trpělivě zodpovědela všechny mé dotazy a sepsaly jsme spolu porodní plán. Navštívila se mnou porodnici, ve které jsem se rozhodla porodit a půjčila mi zajímavé knihy.

Byla jsem moc ráda, že jsem se v těhotenství měla na koho obrátit, když jsem si nebyla něčím jistá. Nejvíce mi ale pomohla během porodu. Zuzčiny příjemné masáže mě dokázaly uvolnit a kontrakce, které byly mnohem silnější než u prvního porodu, tak byly snesitelné a rychleji jsem se otevírala. Díky Zuzčině přítomnosti jsem se cítila bezpečněji a porod tak proběhl zcela přirozeně a bez lékařských zásahů.

Moc děkuji za podporu a pomoc během těhotenství, porodu i šestinedělí."
 
Bára Voháňková, Příbram