Zita J., Kosoř

12.02.2019 12:10
Milá Zuzko,
moc děkuji za vaši pomoc s kojením s mými dvojčátky. 
Po návratu  z porodnice s nedonošenými dvojčátky- chlapci jsem cítila bezmoc. Jeden z chlapečků pil celkem dobře, druhý skoro vůbec.
Nejen, že jste mi upravila techniku kojení, ale zabývala jste se i tvarem a polohou mých prsou- bradavek a poradila polohu, aby byla pro kluky co nejjednodušší. Zároveň jste pozitivně zapůsobila i na mou psychiku a já se konečně uklidnila. Poskytla jste mi i řadu dalších informací, nejen ve spojení s kojením, za které jsem vděčná. Vřele vás mohu doporučit každé mamince, která potřebuje pomoc.
Neboť mě čeká s chlapečky ještě hodně práce, určitě s Vámi zůstávám ve spojení a v případě potřeby vás znovu ráda vyhledám.
Ještě jednou moc díky za vše!
 
Zita J. a Kája & Saša- Kosoř